HOME                    PHOTOGRAPHY                    POLISH                    ENGLISH                    PANEL                    

piątek, 30 października 2009

jesień

Jesień to najpiękniejsza pora roku. Jeśli nie pada deszcz można cieszyć oczy całą gamą kolorów.

 

 
jesień, autumn

jesień, autumn

 

 
jesień, autumn

 

 
jesień, autumn

 

 
jesień, autumn

 

 
jesień, autumn

 

 
jesień, autumn

 

 
jesień, autumn

 

 
jesień, autumn

 

 
jesień, autumn

 

 
jesień, autumn

 

 

2 komentarze:

  1. Pięknie "poszalałeś" jesiennie:) To jedna z moich ulubionych pór roku do fotografowania, gdy na drzewach zaczyna się prawdziwa feeria kolorów. Znakomite też są te zdjęcia z cieniem lasu, jakby się wychodziło w stronę światła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, że poszalałem :) Przyznam się, że podkolorowałem trochę rzeczywistość :-D ale musiałem to zrobić, bo prawie w ogóle nie było słońca. Jakoś trzeba było wydobyć kolory. Efekt jest chyba zadawalający choć miałem obawy czy aby nie przesadziłem.

    OdpowiedzUsuń