HOME                    PHOTOGRAPHY                    POLISH                    ENGLISH                    PANEL                    

wtorek, 15 grudnia 2009

prawie jak windows 7

Nie mam żadnego doświadczenia w fotografowaniu ryb w akwarium. Miałem sporo szczęścia, bo ryba poszła na współpracę i zastygła na dłuższą chwilę w bezruchu. Prawdę mówiąc to po raz pierwszy zobaczyłem bojownika, który nie ucieka.

 

 
siamese fighter, bojownik

Niestety tylko parę zdjęć nadało się do publikacji. Próbowałem uchwycić moją rybę wielokrotnie. Jak dotąd nie udało mi się powtórzyć takiego efektu jak na dwóch zdjęciach, które zamieściłem poniżej. No i przyznajcie sami, czy któreś z tych zdjęć nie mogłoby zagościć na tapecie windows 7? ;)

 

 
siamese fighter, bojownik

 

 

7 komentarzy:

  1. Bojownik, jak sama nazwa wskazuje, NIE UCIEKA!

    OdpowiedzUsuń
  2. No niby tak ale znałem takiego co uciekał ilekroć chciałem go sobie z bliska obejrzeć. Zawsze są jakieś wyjątki od zasady ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz ładną rybkę:) i ładnie się tu prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :)) Wesołych Świąt i tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor tej rybci w koronkach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż.. tygrysy lubią kolor blue :)))

    OdpowiedzUsuń