HOME                    PHOTOGRAPHY                    POLISH                    ENGLISH                    PANEL                    

sobota, 26 grudnia 2009

circlesong seven


Jeden z moich znajomych pokazał mi kiedyś stronę Bobby'ego McFerrina. Na początku zareagowałem dość alergicznie, bo któż z nas nie ma już dość utworu, który choć ładny został, mówiąc kolokwialnie - zajechany przez wszelkie możliwe stacje radiowe. Mówię oczywiście o - "Don't worry, be happy".
Na szczęście pan McFerrin, co właściwie jest rzeczą w naturalną, nagrał coś więcej niż tylko jeden hit.
Na tej stronie można wysłuchać kilku utworów. Jeden z nich nieodparcie kojarzy mi się z Afryką. Niedawno trafiłem na onecie na fotoreportaż o pustyni Kalahari i wpadłem na pomysł, żeby te zdjęcia połączyć razem z muzyką. Z tej inspiracji powstał taki oto krótki klip.

 
                    

2 komentarze: