HOME                    PHOTOGRAPHY                    POLISH                    ENGLISH                    PANEL                    

sobota, 29 maja 2010

kocham się w niebie

Jakiś czas temu za namową słodko-winnej wziąłem udział w konkursie fotograficznym National Geographic pod tytułem - kocham się w niebie. Nic nie wygrałem ale zawsze to okazja by zaprezentować swoje zdjęcia. Oto kilka z nich. Niestety nie pamiętam już, które było wysłane na konkurs.

 
tzw. update

 
Okazuje się, że konkurs był zatytułowany - "W chmurach" a słowa "Kocham się w niebie" to niedokładny cytat słodko-winnej. Za pomyłkę przepraszam.

 

 
IMG_4453

 

IMG_4454

 

 
IMG_4460

 

 
IMG_4459

 

 
IMG_4464

 

 
IMG_4470

 

 
IMG_4485

 

 
IMG_4494

 

 
IMG_4499

 

 
IMG_4499-b&w

 

 
IMG_4494-b&w

 

 

10 komentarzy:

  1. Słiiitaśne focie, :)

    Ja też kocham się w niebie... :) Myślisz, że możemy kochać je razem? :P

    Mirażyk :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ujęcia..! Pozazdrościć!!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. W chmurach... ale i tak kochamy niebo :D Dobrze, że możemy kochać razem, niebo jest taaakie wielkie.. :D

    Mirage.

    OdpowiedzUsuń
  4. Goldenbrown :) wszystkie zdjęcia są robione z okna na poddaszu. Mam to szczęście, że okno wychodzi na kawałek nieba, którego nic nie zasłania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mirage, specjalnie dla ciebie:

    http://www.youtube.com/watch?v=dKhFJcBztB4

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ nie ma za co przepraszać:D Uwielbiam chmury,a Twoje sa niezwykle:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Biało-czarne zdjęcia były z myślą o tobie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ..., bo pamiętam, że lubisz :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Czwarte piąte i szóste mnie zachwyciło:)))
    Tym razem w kolorze/

    OdpowiedzUsuń