HOME                    PHOTOGRAPHY                    POLISH                    ENGLISH                    PANEL                    

sobota, 2 stycznia 2010

raz do roku nowy rok

Sylwestra od kilku lat spędzam w pracy ale na szczęście zawsze udaje mi się skończyć na tyle wcześnie by załapać choćby na noworoczny toast a zaraz po nim na fajerwerki.

 

 
sztuczne ognie, fireworks
To było moje pierwsze doświadczenie z fotografowaniem sztucznych ogni. Nie wszystko poszło tak jak chciałem. Miałem dogodne miejsce do obserwacji spektaklu, który rozegrał się na niebie ale niestety nie do końca udało mi się ustawić ostrość i wobec powyższego efekt jest jak każdy widzi. W przyszłym roku zamierzam się przygotować lepiej.

 

 
sztuczne ognie, fireworks

 

 
sztuczne ognie, fireworks

 

 
sztuczne ognie, fireworks

 

 
sztuczne ognie, fireworks

 

 
sztuczne ognie, fireworks

 

 
sztuczne ognie, fireworks

 

 
Dla porównania ;-) w Sydney - mieście z większym budżetem fajerwerki wyglądały tak:

 
     

 

 

6 komentarzy:

  1. Wcale nie są złe Twoje zdjęcia - to naprawdę sztuka, by uchwycić właściwy moment:) Piękne widowisko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za uznanie. :) Najpierw trzeba zobaczyć gdzie wybucha pierwszy fajerwerk a potem ustawić aparat na tę część nieba. Poza tym te aparaty obejmują swoim obiektywem szersze pole. Myślałem, że drzewa nie miały prawa znaleźć się na zdjęciu ale okazało się, że jednak są. Następnym razem jeszcze tylko ta ostrość i będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę że experymentów i nauki sprzętu ciąg dalszy... żeby go dobrze używać trzeba próbować.. sam wiem jak uczyłem się mojego.. popieram!
    A fotki super! DareQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze sporo tych eksperymentów. :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne fajerwerki - najlepsze noworoczne życzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki :) Cieszę się, że zdarzają się nieznajomi, którzy zostawiają swój ślad. Dla ciebie również wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń