HOME                    PHOTOGRAPHY                    POLISH                    ENGLISH                    PANEL                    

niedziela, 22 sierpnia 2010

ulubiona modelka

Już myślałem, że mi się w tym roku nie uda złapać ważek ale okazuje się, że to niemożliwe. Gdy się ma prywatny ekosystem w ogrodzie to można złapać wszystko łącznie z pasikonikami, pająkami, żabami i wężami. Tak, tak - węże też się zadomowiły ale o tym będzie w następnym wpisie. Tymczasem zapraszam do obejrzenia krótkiego klipu i kilku zdjęć.

 

 
IMG_6729

 

IMG_6737

 

 
IMG_6739

 

 
IMG_6747

 

 
IMG_6754

 

 
IMG_6788

 

 
IMG_6797

 

 
IMG_6932

 

 
IMG_6935

 

 
                            

Dragonfly from ocean of stupidity on Vimeo.


 

 

7 komentarzy:

  1. Ogromnie fotogeniczna modelka:)
    Cudne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasycenie barw sprawia, że nie można wzroku oderwać. Pierwsze i czwarte - przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam, to jakiś montaż albo masz sztuczną ważkę, którą sadzasz na gałązkach do zdjęć. :>
    Ja widuję tylko ważki w locie i zgadnij, czy dają się wtedy sfotografować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Foty mają miSZcza Valuś.


    onufry69

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważki są bardzo fotogeniczne. W przyszłym roku mam nadzieję, że uda mi się zrobić jeszcze lepsze zdjęcia. Tamron sobie leci w kulki i odwleka premierę obiektywu, którym jestem zainteresowany.

    Mam tylko nadzieję, że nie przesadzam z tym nasyceniem. Też lubię soczyste kolory.

    Sztuczna ważka.. Ta zniewaga krwi wymaga :-D A tak serio, pokażę niebawem zdjęcia, które zadziwią niedowiarków, którzy twierdzą, że do ważek podejść się nie da ;-)
    Kiedyś próbowałem łapać ważki w locie ale to tak jak z kolibrami. Niemożliwe.

    Dzięki za uznanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze, nie bądź taki niecierpliwy, bo odwlekają też podanie ceny - później dostaniesz zawału. ;p
    Po drugie - nie twierdzę, że nie da się do nich podejść, tylko że one się NIE ZATRZYMUJĄ! Latają jak wariatki i nie odpoczywają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Może faktycznie coś w tym jest? Z mocowaniem nikon ten obiektyw ma kosztować około 449$. Ciekawe ile sobie policzą za mocowanie canona.

    Myślę zatem, że u ciebie musi mieszkać jakaś inna odmiana ważek. Moje nie dość, że się zatrzymują to jeszcze... zresztą wieczorem zobaczysz sama :-D

    OdpowiedzUsuń