HOME                    PHOTOGRAPHY                    POLISH                    ENGLISH                    PANEL                    

piątek, 11 września 2009

ważka

Paradoksalnie ważki można bardzo łatwo sfotografować. Za "głupią" żabą czasem się człowiek nabiega. Motyla też nie jest łatwo złapać. Jednak ważki są inne.

 
DRAGONFLY_IMG_0742

 
Kiedy już przysiądą w jakimś miejscu, potrafią tkwić w bezruchu dłuższy czas. Niektóre są zaciekawione do tego stopnia, że są w stanie usiąść nawet na obiektyw, co zdarzyło mi się parokrotnie.

 

 
DRAGONFLY_IMG_0744

 

 
DRAGONFLY_IMG_0752

 

 
DRAGONFLY_IMG_0762

 

 

6 komentarzy:

  1. I tak trzeba się niezle natrudzic, by upolowac taką ważkę:) Pięknie ją pokazałeś, misterna siateczka skrzydeł, sliczne kolory..

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą jeszcze inne zdjęcia ważki, bo to na szczęście nie jedyna sesja. Miałem już jakieś doświadczenie w fotografowaniu "helikopterów". One są czasem bardziej ciekawe niż ja. Wyobraź sobie, że taka ważka ląduje ci na obiektywie i tak trwamy sobie oko w oko. Popędzam ją w myślach: może byś tak usiadła na jakiś kwiatek - a tu zero reakcji :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słucha Cię najwyraźniej;))

    Moja Córcia kupiła sobie wreszcie swoją pierwszą lustrzankę, ma eosa 400D. Jak na początek - wystarczy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno każde zwierzę można wytresować. Ja tam nie wiem jak to możliwe ale już widziałem pchli cyrk i inne takie cuda.

    Aparatu gratuluję. Na pewno będzie z niego zadowolona. Canon to dobra firma. Jestem ciekaw pierwszych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemna seria, dobrze dobrana głębia ostrości. Mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki. Mam jeszcze inne zdjęcia ważek ale ta sesja jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń