HOME                    PHOTOGRAPHY                    POLISH                    ENGLISH                    PANEL                    

piątek, 3 września 2010

zassskroniec...

Nie sądziłem, że samo posianie trawy na takim małym terenie spowoduje, że zaroi się tam od żab, pasikoników, myszy i węży. Jakież było moje zdumienie gdy któregoś dnia rano spotkałem żabę i węża walczących o przetrwanie.
Na początku nie wiedziałem, z czym mam do czynienia więc wolałem trzymać się z daleka. Skutek tego taki, że te pierwsze zdjęcia nie są dobrej jakości ale na wielu z nich widać charakterystyczne plamki na skroniach. Tak na oko zaskroniec, którego udało mi się sfotografować miał mniej więcej pół metra długości.
Z innej beczki, nikt już nie chce się opalać na moim trawniku. ;-)

 

 
IMG 0001 CE500D

 
IMG 0014 CE500D

 

 
IMG 0002 CE500D

 

 
IMG 0003 CE500D

 

 
IMG 0010 CE500D

 

 
IMG 0009 CE500D

 

 
IMG 0008 CE500D

 

 
IMG 0011 CE500D

 

 
                            IMG 0012 CE500D

 

 

10 komentarzy:

  1. Ależ dokument zdjęciowy!! trzyma w napięciu..!

    OdpowiedzUsuń
  2. Złapał biedaczkę... A to świnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na żywo ta akcja robiła jeszcze większe wrażenie. Żaba i wąż goniły się po całym trawniku.

    ***

    Przyznam się, że też kibicowałem żabie ale niestety wąż był o wiele szybszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://s185.photobucket.com/albums/x124/jadwisia/?action=view&current=5c1aa7df.mp4
    to uchwyciła moja córcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałem. Zazdroszczę, że udało się uchwycić na filmie :) mój zaskroniec też był taki szybki.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mogę pozazdrościc Ci tak pięknych zdjęć:) Poważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "...spotkałem żabę i węża walczących o przetrwanie..." - hmmm..tu raczej żaba walczyła o przetrwanie ;) chyba że miałeś na myśli głód węża, to wtedy "wycieńczony głodem" choć na takiego nie wygląda, też walczył o przetrwanie :)
    Świetne fotki!
    DareQ

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedno było głodne a drugie uciekało. To właśnie miałem na myśli. :-D
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny zaskroniec, lubię węże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne zdjęcia - pozazdrościć!!! Chyba zacznę częściej wychodzić w plener jak dzieci pozwolą ;)
    Aga

    OdpowiedzUsuń