HOME                    PHOTOGRAPHY                    POLISH                    ENGLISH                    PANEL                    

niedziela, 3 stycznia 2010

powrót do przeszłości

Ostatnie półrocze minionego roku nie obfitowało w wolny czas, który mógłbym wykorzystać na podróże z aparatem. Nie zawsze też pogoda była na tyle ładna żeby wydobyć piękno z otaczającego mnie krajobrazu.

 

 
rzeka warta, river

W międzyczasie jednak zdarzyło się małe, fotograficzne zlecenie, na które nie mogłem pozostać obojętny. Małgosia, moja znajoma zażyczyła sobie fotografię rzeki.
Jest takie miejsce przed Wronkami w województwie wielkopolskim, z którego widać przepiękną panoramę na wijące się meandry Warty. Udałem się tam pewnego jesiennego dnia. Pogoda była idealna ale prawdę mówiąc życzyłbym sobie, żeby było trochę chmur na niebie. Niestety nie można mieć wszystkiego ;-) ale z efektów jestem zadowolony. Gdy nadejdzie wiosna, wybiorę się tam ponownie.

 

 
IMG_3394

 

 
IMG_3403

 

 
IMG_3407

 

 
IMG_3410

 

 
IMG_3422

 

 

 
Jak oswoić kota Schredingera - czyli krótka rozprawa filozoficzna o czasoświadomości, która jednocześnie jest fragmentem większej całości.

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz