HOME                    PHOTOGRAPHY                    POLISH                    ENGLISH                    PANEL                    

czwartek, 14 stycznia 2010

nocne wycieczki

Nocne włóczenie się to tu to tam, nie zdarza się często. Jeśli jednak już się zdarza to zawsze mam ze sobą aparat i statyw. Pewnej nocy minionego lata wybrałem się w plener by z pewnego dystansu poobserwować łunę, która biła wysoko nad miastem.

 

 
rzeka światła, księżyc wieczorową porą
Przy okazji przekonałem się o tym, że mój aparat jest oszustem doskonałym. Kiedy się patrzy na żywo te widoki nie robią aż takiego wrażenia. Długi czas naświetlania sprawia, że krajobraz nocny wygląda tak efektownie. Dlatego tak bardzo lubię ten typ zdjęć.

 

 
rzeka światła, księżyc wieczorową porą

 

 
rzeka światła, księżyc wieczorową porą

 

 
rzeka światła, księżyc wieczorową porą

 

 
rzeka światła, księżyc wieczorową porą

 

 
rzeka światła, księżyc wieczorową porą

 

 

10 komentarzy:

  1. Gratuluję i kibicuję w konkursie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :D Póki co jestem ostatni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Twoje nocne eksperymenty:) Ładny koloryt:) Moja córcia też czasem "bawi" się w naświetlania i wychodzą z tego niesamowite efekty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Padł mój laptop. Wrócę niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardzoej przemawia do mnie 5 zdjęcie.... Idealne proporcje mroku do światła...
    Niech już laptop wyzdrowieje. Wracaj:)
    maskana

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja nieobecność jeszcze niestety trochę potrwa, bo panom z serwisu HP niezbyt się spieszy. Usterka właściwie nie jest poważna. Chodzi o wymianę karty graficznej lub taśmy łączącej matrycę z laptopem. Grunt żeby mi się nie dobierali do systemu, bo oni mają teraz takie głupie obyczaje, że w razie rekonfiguracji systemu tworzą jedną partycję a na drugiej partycji mam zdjęcia. Nie chciałbym żeby cokolwiek mi zniknęło.

    Dziękuję, że tu zaglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Uwielbiam" wszelkie serwisy! Zawsze potrafią uprzykrzyć życie.
    mam nadzieję, że już to niedługo potrwa.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze Powiadacie Obywatele Polskiego Narodu...Pozdrawiam...Rebbeliou

    OdpowiedzUsuń