HOME                    PHOTOGRAPHY                    POLISH                    ENGLISH                    PANEL                    

piątek, 22 października 2010

kawałek błękitnej przestrzeni

Żyjąc w pewnym oddaleniu od wielkich aglomeracji mam sporo przestrzeni nad głową. Oprócz ciszy i spokoju to kolejna zaleta mieszkania w miejscu, które nie wie co to wyrastające jak grzyby po deszczu drapacze chmur.
Dzisiejszy wpis jest dedykowany ludziom, którzy "kochają się w niebie". Oprócz moich zdjęć chciałbym zareklamować stronę, na której można znaleźć mnóstwo fotografii nieba. Zainteresowanych zapraszam na stronę Clouds 365 Project

 

 
IMG_7357

 
IMG_7360

 

 
IMG_7362

 

 
IMG_7379

 

 
IMG_7385

 

 
IMG_7389

 

 

7 komentarzy:

  1. Jak ja dawno nie widziałam tęczy...
    Tego dziś potrzebowałam. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkam w centrum miasta, w dodatku sporego, wokół mnie domy (ale nie bloki), nieba widzę nie za wiele. Ale też kocham je, lubię się gapić, jak mam tylko okazję na przepływające chmury, wypatrywać tęczy po deszczu, w ogóle taki ze mnie marzycielski trochę ludek;)
    Piękne zdjęcie tęczy, zupełnie, jak z bajki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Karla, że nieświadomie spełniłem twoje pragnienie na dziś, które było wczoraj :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miasto też ma swoje uroki. Duża przestrzeń uspokaja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki. Wręcz niebiańskie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli dobrze zrozumiałem i jesteś żeglarzem to pewnie często widujesz takie niebiańskie widoki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdarza się... :)

    OdpowiedzUsuń